Hrdinou je ten, kdo se rozhodne a opravdu pomůže.

02.02.2019

Po celé zemi je spousta běžců, kteří chtějí vyhrávat a běhat co nejlépe. Je taky spousta dobrých lidí, kteří mají rádi zvířata. Ne všichni ale své vize opravdu uskuteční. Hrdinou je ten, kdo se rozhodne a pomůže. Ráda jej představím v rozhovoru níže.

David Wawreczka, 37 let Česky Těšín. Pracuje DSC Třinec Koňská.
Velice cílevědomý a dobrý běžec, který závodí za oddíl Tj Jakl Karviná,
milovník koček s dobrým srdcem, kterého nápad pomáhat kočičím útulkům během nadchnul a rozhodl se zapojit svůj domovský oddíl do Běhu pro kočku.



Jak jsi se dostal k běhání?
K běháni jsem se dostal v 94 roce, když jsem viděl OH v Barceloně a po sléze MS ve Stuttgartu 93 tak mne to zaujalo ze jsem chtěl si vyzkoušet skoro každou disciplínu, to už mi zůstalo do dnes.

Co tvoje láska ke zvířatům, konkrétně kočkám?
Mám doma sám 5 koťátek: jeden kocourek a 4 kočičky, byl to vždy můj sen mít koťata a až v pozdějším věku se mi to splnilo, udělal bych pro ně vše, ať se mají co nejlépe.

Co si myslíš o spojení běhu a charity pro zvířata?
Zvířátkům by se mělo vždy pomáhat a čim vice je možnosti to spojit třeba se sportem, tím lepe

Jak jsi dostal nápad zapojit do Běhu pro kočku taky svůj klub a regionální útulek?
Přemyslel jsem dlouho nad tím jak to zpropagovat pomoc kočkám a spojit nějak sport a pomoc útulkům třeba s běháním, až jsem se setkal s Během pro kočku, tak jsem se pokusil domluvit se svým klubem a domluvit spolupráci na nějaké větší akci, ať se pomůže více kočkám taky v našich útulcích.

Co by jsi vzkázal běžcům, kteří chtějí pomáhat také
Vzkázal bych, ať se neboji zapojit do teto akce, čim vice bude takových dobrých dušiček, tím lépe se budou zvířátka a konkrétně ty opuštěná, mít lepe.

Behprokocku.cz / Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky